Vše o nákupu

Vše o nákupu
Nejdůležitější informace pro vás. Objednávkový proces, dodací lhůta, způsob dopravy, platba a poštovné, reklamace, vrácení zboží, ochrana údajů a další.

Objednávkový proces
Ponožky jsou rozděleny do kategorií pro snadné vyhledávání. Pro nákup zboží klikněte na obrázek, vyberte barevnou variantu, velikost, balení a klikněte na "Do košíku". V nákupu můžete následně pokračovat, nebo se kliknutím na ikonu košíku v právem horním rohu přesunout do prvního kroku nákupního košíku. Zboží lze do košíku vkládat a zase ho vyjímat a kdykoliv je možno zkontrolovat obsah nákupního koše. V okamžiku potvrzení objednávky je objednávka závazná. Potvrzením objednávky zároveň zákazník souhlasí s cenou zboží, poštovného a balného, a s tím, aby jím uvedené údaje byly dále zpracovávány v souladu se zákonem na ochranu osobních údajů. O přijetí objednávky je zákazník informován elektronicky e-mailem.

Dodací lhůta
Skladová dostupnost se kontroluje online v pravidelných intervalech. Informace o skladové dostupnosti naleznete v košíku/detailu zboží. I přes napojení na skladový systém se může stát, že objednávané zboží není dostupné. V tom případě zasíláme pouze dostupné produkty.

Běžná dodací lhůta je dva až pět pracovních dní od obdržení objednávky při platbě na dobírku a platbě kartou, případně od obdržení platby na účet při platbě bankovním převodem. Během svátků se může doba doručení prodloužit. O stavu objednávky Vás informujeme pomocí e-mailu. Při zvolení osobního odběru je nutná platba předem, po nachystání objednávky budete informováni emailem.

Způsob dopravy
Pro dodání do České republiky si můžete zvolit dopravu s DPD, Zásilkovnou, nebo osobní odběr zboží na výdejně. 
 Do objednávky uveďte kontaktní telefonní číslo, na kterém Vás přepravní služba zastihne pro převzetí zásilky

Pokud je zboží zasláno přepravní službou DPD, je posláno na Vámi uvedenou adresu. Doručení probíhá během dne, nezapomeňte proto v případě potřeby uvést adresu a telefon do zaměstnání.

Pokud si zvolíte Zásilkovnu bude balík zaslán na Vámi zvolené výdejní místo Zásilkovny. 

Při osobním odběru je zboží možné vyzvednout na našem výdejním místě na adrese Římov 140, 675 22 (Římov u Třebíče). O možnosti vyzvednutí budete infromování mailem nebo telefonicky. Pokud si nevyzvednete objednané zboží na výdejně do 7 dnů od vychystání objednávky, bude Vám tato objednávka stornována.

Platba a poštovné
Zboží je hrazeno při předání (na dobírku) nebo prostřednictvím platby kartou přes platební bránu. Poštovné a balné pro Českou republiku je následující:

Dopravce Poštovné Dobírka
DPD 85 Kč + 30 Kč
Zásilkovna 80 Kč + 30 Kč
Osobní odběr zdarma není možná

Osobní odběr při platbě převodem na účet je zdarma. Platba v hotovosti není na výdejně možná. 

Bankovní převod - jako variabilní symbol slouží číslo objednávky. Číslo našeho účtu je 93641711/0100. Zboží odešleme po připsání hodnoty objednávky na náš účet, což může doručení o několik dní opozdit.


Reklamace
Záruční lhůta na zboží je 24 měsíců. Reklamace uplatňujte v záruční době doručením reklamovaného zboží na adresu:

Miroslav Chromý
Římov 140
675 22, pošta Stařeč

Jak postupovat při reklamaci?
Doručte nám reklamované zboží se stručným popisem závady, vaše kontaktní údaje, kopii dokladu o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží. Doporučujeme Vám zásilku zřetelně označit slovy "REKLAMACE", aby mohla být oprávněná reklamace co nejrychleji vyřízena. Výrobky lze reklamovat pouze čisté. Reklamované zboží nezasílejte na dobírku, taková zásilka nemůže být přijata.

Pro telefonické ověření stavu svojí reklamace můžete volat na tel. +420 568 883 228.

Reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě. 

V případě neopravitelné záruční závady bude zaslán stejný nový výrobek, nebo vrácena kupní cena.

U všech výrobků je na přebalech popsána jejich údržba. Při ošetřování vždy postupujte podle popsaného návodu a ošetřovacích symbolů údržby. Zabráníte tak znehodnocení výrobku a prodloužíte jeho životnost. Výrobky, u nichž bude proveden neodborný zásah, nebudou uznány v reklamaci. Reklamace nelze též uplatnit na škody způsobené mechanickým poškozením či jeho opotřebením v důsledku užívání. Reklamaci je třeba uplatnit co nejdříve po zjištění závady bez zbytečného odkladu, aby bylo možné určit správnou příčinu vady.


Vrácení zboží
Pokud Vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje zboží zakoupené v našem e-shopu www.miraponozky.cz, máte možnost odstoupit od kupní smlouvy do 14-ti kalendářních dnů bez udání důvodů. Právo na odstoupení od smlouvy vyplývá ze zákona č. 367/2000 Sb.

Lhůta pro odstoupení začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží spotřebitelem (např. převezmete-li si zboží v pátek, doba pro vrácení zboží se počítá od soboty včetně). Pokud lhůta končí o víkendu, nebo ve svátek, je jako poslední den lhůty brán nejbližší následující pracovní den. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno ve lhůtě, nestačí tedy jeho zaslání v poslední den lhůty, lze jej také zaslat elektronicky na obchod@miraponozky.cz.

Ke vrácenému zboží přiložte dokument, který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás. Peníze za vrácené zboží Vám budou zaslány zpět převodem na Váš účet nejpozději do 30 dnů od doručení odstoupení od smlouvy.

Zboží musí být v původním obalu s visačkami a nesmí nést známky poškození.

Zboží nezasílejte na dobírku!


Ochrana osobních údajů
Ochrana Vašich osobních dat je zajištěna. Vaše osobní data nebudou zneužita nebo předána třetímu subjektu, dle povinností stanovených zákonem č. 101/2000 Sb. Poskytnutím osobních údajů souhlasíte se shromažďováním, uchováním a zpracováním osobních údajů správcem PVP Chromý, se sídlem Římov 128, 675 22, Česká republika, IČO: 
47445891 (příp. jeho zaměstnanci, zpracovatelem) v souladu se Zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.Tento souhlas je udělen pro všechny údaje, které poskytujete, a to až do odvolání písemnou formou. Zároveň jste si vědom/a svých práv podle § 12 a 21 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Všechny údaje jsou přesné a pravdivé a jsou poskytovány dobrovolně. Zpracovatel se zavazuje využít osobní údaje výhradně k marketingovým účelům. Správce prohlašuje, že bude shromažďovat osobní údaje v rozsahu nezbytném pro naplnění stanoveného účelu a zpracovávat je pouze v souladu s účelem, k němuž byly shromážděny. Zaměstnanci správce nebo jiné fyzické osoby, které zpracovávají osobní údaje na základě smlouvy se správcem a další osoby jsou povinni zachovávat mlčenlivost o osobních údajích, a to i po skončení pracovního poměru nebo prací.


Naše kategorie nabídky ponožek

sportovní ponožky

nízké ponožky

ponožky na běžné nošení

dětské ponožky

veselé ponožky

bavlněné ponožky

pracovní ponožky

společenské ponožky

vlněné ponožky

dámské ponožky

pánské ponožky

Odeslat článek známému   Vytisknout